Rasťo vyštudoval učiteľstvo angličtiny a psychológie a neskôr sociálnu a pracovnú psychológiu. Od roku 2009 sa venuje organizačnému poradenstvu. V SR a ČR pomáhal budovať renomované diagnostické značky Hogan a Schuhfried a propagovať výhody online psychodiagnostiky v HR. V súčasnosti sa špecializuje na tímový a organizačný rozvoj, facilitáciu a biznis hry.
Jeho názory a príspevky boli doteraz publikované v magazínoch Trend, Profit, HR Profi, Ostium, Zisk Manažment či na serveroch hrclub.sk, profesia.sk a manazerskecentrum.sk. Pravidelne prezentuje aj na konferenciách a vysokých školách.
V rokoch 2014 - 2017 na Slovensko a do Českej republiky opakovane pozval Gordona Curphyho, autora Raketového modelu. Od roku 2014 je zároveň ambasádorom a oficiálnym partnerom Curphyho Raketového modelu tímovej práce v SR a ČR. Okrem toho je certifikovaným facilitátorom holandského prístupu na rozvoj tímov a organizácií Management 3.0.
Verí v základný princíp japonskej filozofie kaizen – neustále zdokonaľovanie – a etický leadership ako cestu k trvalo udržateľným organizáciám a spoločnosti ako takej. Má rád knihy, jogu, prírodu, gastronómiu, spoločenské hry a špičkový zákaznícky servis, ktorý je podľa neho v SR stále výnimkou.
Pozrite si aj Rasťov profil na LinkedIne.
Jeho názory a príspevky boli doteraz publikované v magazínoch Trend, Profit, HR Profi, Ostium, Zisk Manažment či na serveroch hrclub.sk, profesia.sk a manazerskecentrum.sk. Pravidelne prezentuje aj na konferenciách a vysokých školách.
V rokoch 2014 - 2017 na Slovensko a do Českej republiky opakovane pozval Gordona Curphyho, autora Raketového modelu. Od roku 2014 je zároveň ambasádorom a oficiálnym partnerom Curphyho Raketového modelu tímovej práce v SR a ČR. Okrem toho je certifikovaným facilitátorom holandského prístupu na rozvoj tímov a organizácií Management 3.0.
Verí v základný princíp japonskej filozofie kaizen – neustále zdokonaľovanie – a etický leadership ako cestu k trvalo udržateľným organizáciám a spoločnosti ako takej. Má rád knihy, jogu, prírodu, gastronómiu, spoločenské hry a špičkový zákaznícky servis, ktorý je podľa neho v SR stále výnimkou.
Pozrite si aj Rasťov profil na LinkedIne.